تسنیم/ رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: ۹ دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی است.

داوود گودرزی در همایش بصیرت و ولایتمداری که در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار شد، اظهار داشت: فتنه‌گران با بهانه تقلب، حضور پرشور مردم و در حقیقت جشن ملی کشور را به‌کام مردم تلخ کردند.

وی افزود: فتنه‌گران در سال 88 با حمایت آمریکا و اسرائیل علیه جمهوریت نظام قیام کردند و این جرم آن‌ها نابخشودنی است و مردم هیچ‌گاه از این جرم آن‌ها نمی‌گذرند.

سرپرست بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: این گناه نابخشودنی که فتنه‌گران در سال 88 مرتکب شدند را برخی درگیری بین دو کاندیدا می‌دانند ولی با برنامه‌ریزی‌هایی که دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل انجام داده بودند مشخص شد هدف آن‌ها از این بهانه، اصل نظام و جایگاه ولایت فقیه بود.

گودرزی تصریح کرد: کاندیداهایی که در داخل فریب دشمنان را خوردند در حقیقت بازیگران این جریانات بودند و حمایت‌های همه جانبه دشمنان بیرونی آنان را به این امر واداشت ولی هیچ‌گاه از این کارشان که اشخاصی مثل نتانیاهو از آنان به‌عنوان مبارزان داخلی نظام یاد کرد، اعلام برائت نکردند و متأسفانه با احساسات هواداران بازی کردند و آن‌ها را به کف خیابان‌ها کشاندند.

وی افزود: با همه این اتفاقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با این افراد با رأفت اسلامی برخورد کرد و برای آنان حصر خانگی در نظر گرفت، البته برخی‌ها می‌گویند این حصر غیرقانونی است ولی همگان می دانند این حصر مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور و کاملاً قانونی است.

سرپرست بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه فتنه‌گران حق ورود و سخنرانی در دانشگاه‌ها را ندارند، گفت: آنان در سال 88 ضربات جبران‌ناپذیری به نظام زدند که میلیاردها تومان خسارت به اموال عمومی، سلب آسایش و امنیت مردم در جامعه، کشته شدن افراد بی‌گناه از جمله آن بود هر چند گناه بزرگ دیگر آن‌ها امیدوارکردن دشمن به سرنگونی نظام و تشویق دشمنان به افزایش تحریم علیه کشور بود که در آن زمان شدیدترین تحریم‌ها علیه کشور اعمال شد ولی در کمال تعجب باز هم همین فتنه‌گران دم از مردم‌داری می‌زنند.

گودرزی 9 دی را تجلی مردم‌داری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مصداق بارز بصیرت مردم خواند و گفت: مردم با حضور حماسی خود در 9 دی نشان دادند تا پای جان پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هیچ‌گاه فریب فتنه‌گران، دشمنان داخلی و خارجی را نخواهند خورد.