رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس

حجت الاسلام محمد رضایی، یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی استان فارس در شیراز بیان کرد: برخی با انگیزه های شوم به دنبال کمرنگ کردن ابعاد حماسه 9دی و اختلاف افکنی هستند که نباید اجازه داد چنین فضایی برای آنان مهیا شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: روایتگری حماسه 9 دی باید بدون مبالغه، مبتنی بر صداقت و بر اساس بیان واقعیت باشد تا فضای سوء استفاده از این حماسه مردمی فراهم نشود.
رضایی ادامه داد: فلسفه 9 دی بازنگری و مرور گذشته انقلاب اسلامی و دشمنان این نظام در برهه های مختلف است و مهمترین ویژگی این رویداد، بصیرت افزایی است.
وی به حضور نداشتن برخی از دستگاه ها در این نشست اشاره کرد و گفت: شاید برخی می پندارند حماسه 9 دی کهنه شده است آما آنان باید بدانندکه این حماسه مانند روز عاشوراست و هیچ زمان کهنه نمی شود بلکه روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود حتی اگر عده ای این موضوع را بر نتابند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهارداشت: برخی تلاش می کنند حماسه 9 دی و وقایع فتنه 88 را به عنوان یک چالش جناحی و انتخاباتی مطرح و ابعاد حماسه بزرگ مردم در حماسه 9 دی را کمرنگ کنند.
وی اضافه کرد: در فتنه 88 عده ای درپی براندازی و ریشه کنی انقلاب و نظام اسلامی بودند و متاسفانه افکار و اندیشه این افراد باعث شده با وجود گذشت چند سال از این فتنه ابعاد مختلف آن تعطیل نشود.
او ادامه داد: در اوج فتنه مردم ایران در حمایت از دین، انقلاب و ولایت به میدان آمدند و حماسه 9 دی را خلق و چشم فتنه را کور کردند. 
رضایی بیان داشت: هم اینک درکشور عده ای تلاش می کنند تفکروجود اشتباهات بسیار درعمر 37 ساله انقلاب و تجدید نظر در شعارهای انقلاب را به عموم مردم القا کنند که این امر بیانگر ابعادی از فتنه جدید است.
وی گفت: عامل اصلی رشداین تفکر، بحث نفوذ و اندیشه سوسیالیستی است که باید همگان مراقب این فتنه جدید باشیم.
رضایی افزود: این فتنه خطرناک است و دلسوزان و یاران انقلاب و نظام اسلامی باید با بصیرت و هوشیاری از ارزش های اسلامی دفاع کنند زیرا در این فتنه، دشمنان به دنبال نفوذ در باورهای دینی مردم ما هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در بخش دیگری از مطالب خود اظهارداشت: بنا نداریم برای گرامیداشت سالروزحماسه مردمی 9 دی، تنها به برگزاری سخنرانی اکتفاکنیم بلکه درپی اجرای برنامه هایی بامحتوا و کیفیت مناسب هستیم.
وی اضافه کرد: می کوشیم برنامه های گرامیداشت سالروز حماسه مردمی 9 دی با محوریت فعالیت تشکل های دانش آموزی و دانشجویی در مدارس و دانشگاه های استان فارس برگزار شود. 
رضایی با اشاره به این که برای بزرگداشت این حماسه مردمی از ظرفیت پنج هزار مسجد و حسینیه نیز در استان فارس استفاده می شود،گفت: اجرای برنامه های فرهنگی- هنری و ورزشی، شب شعر، نمایشگاه عکس، برپایی ایستگاه های صلواتی وبرگزاری چندبرنامه متمرکزدرشهرستان ها بامحوریت یوم الله 9 دی ازجمله برنامه هایی است که برای گرامیداشت این روز حماسی تدارک دیده شده است.