نماینده مردم بوشهر:

تنها راه نجات از فتنه ها توسل به امام بیدار و شجاع است

جمیری تنها راه نجات از این فتنه ها را توسل به این نور هدایت، امام بیدار و شجاعی دانست که همه شایستگی را دارد و می تواند ما را از سقوط در جهنم نجات دهد و به سمت خدا و هدایت و آخرت هدایت کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشجونیوز بیان داشت: امام عظیم الشان ما انقلاب شکوهمند را به وجود آورد و این نظام الهی را مستقر کرد و در ادامه این راه امام و رهبر عزیز ما در ایام بعد از رحلت امام گونه این انقلاب و نظام الهی را سرافرازانه با افتخار هدایت کرد و می کند.

عبدالکریم جمیری ادامه داد: فتنه های زیادی را پشت سر گذاشتیم اما این انقلاب با هدایت امام از حوادث خطرناک نجات داده شد و ما باید در ادامه این راه تمام توجه را به هدایت ها و راهنمایی های امام معطوف کرد.

وی افزود: نقش امام نقش هدایتگری است، امام نور هدایت است، زمانی که فتنه ها و غبارها فضا را مسدود و تاریک می کند، قدرت تشخیص از انسان گرفته می شود و انسان ها نمی توانند به راحتی حق را از باطل تشخیص دهند.


فتنه 88 برنامه ای از قبل طراحی شده برای شکست نظام بود

جمیری با بیان اینکه توطئه های بسیاری طراحی شد تا فتنه سال 88 شکل گرفت، بیان داشت: این حادثه یک اتفاق نبود بلکه یک برنامه ریزی تام و تمام در جلسات داخل و خارج از کشور برای شکست نظام بود که این کار را انجام دهند.

وی اضافه کرد: اگر دل در گرو نظام دینی داریم و می خواهیم در دنیا و آخرت سعادتمند شویم، راهی جز این نیست که از ولی صالح پیروی کنیم.


تنها راه نجات از فتنه ها توسل به امام بیدار و شجاع است

عضو مجمع نمایندگان استان تنها راه نجات از این فتنه ها را توسل به این نور هدایت، امام بیدار و شجاعی دانست که همه شایستگی را دارد و می تواند ما را از سقوط در جهنم نجات دهد و به سمت خدا و هدایت و آخرت هدایت کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان کینه توز انقلاب اسلامی نقش امام و رهبری را به طور خاص می دانند، گفت: در زمان کنونی تمام تلاش استکبار جهانی ایجاد شکاف بین این امت است اما آنها کور خواندند و خوابشان تعبیر نخواهد شد.