نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی: 

قصد براندازی نظام و راه اندازی انقلاب مخملی سوءتفاهم نیست

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاه به حماسه 9 دی سال 88 گفت: قصد بر اندازی نظام و راه اندازی انقلاب رنگی فقط یک سوء تفاهم ساده نیست که برخی آن را مطرح می کنند بلکه این اظهارات برای تبرئه سران فتنه است.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حماسه مردم در روز 9 دی سال 88، گفت: حوادثی که در سال 88 افتاد موجب شد که امنیت کشور به خطر بیفتد و دین مبین اسلام مورد هجمه قرار بگیرد و این اتفاقات سبب شد که مردم پا به میدان بگذارند و خشم خود را نسبت به این مسائل اعلام کنند.

وی با بیان این‏که در فتنه سال 88 عده‏ای قلیل در مقابل اعتقادات مردم ایستادند و سبب بی نظمی در کشور شدند، اظهار داشت: مردم نسبت به این‏که به اعتقاداتشان بی حرمتی شد و فهمیدند که فتنه گران می‏خواهند به ارزش‏های آنها ضربه بزنند وارد میدان شدند و در مقابل آنها ایستادگی کردند.

امیرآبادی فراهانی در ادامه خاطرنشان کرد: فتنه گران در سال 88 بی شرمی را به جایی رساندند که عکس امام راحل را پاره و به آتش کشیدند و همچنین اتفاقاتی را که در روز عاشورا رقم زدند سبب روشن شدن ماهیت حقیقی آنها شد و مردم هم فهمیدند که بهانه تقلب در انتخابات بهانه واهی و پوچی است. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‏که مردم در روز 9 دی سال 88 به صورت خودجوش به میدان آمدند، تصریح کرد: مردم در روز 9 دی سال 88 یکی از پرشورترین و ماندگارترین راهپیمایی‏های تاریخ انقلاب را رقم زدند.

وی با اشاره به این مطلب که برخی به دنبال القای این نکته هستند که حوادث سال 88 صرفا یک سوءتفاهم بوده و نباید چندان به آن پرداخت، افزود: این افراد به دنبال این هستند که اصحاب فتنه را تطهیر و آنها را بدون محاکمه تبرئه کنند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این‏که این افراد می‏خواهند فتنه گران و سران آنها که چنگ به صورت نظام انداختند را تبرئه کنند، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی می‏توانست از حضور میلیونی مردم در انتخابات سال 88 امتیازات خوبی را از صحنه بین‏الملل بگیرد و به راحتی مسأله تحریم‏ها را حل کند.

وی در ادامه با اشاره به این‏که فتنه گران با این حرکتی که کردند سبب از بین رفتن این امتیازات شدند، ابراز داشت: با این حرکت و رفتار فتنه گران، دشمنان جمهوری اسلامی نسبت به اهداف خود مصمم تر شدند و تحریم‏ها را به ویژه در زمینه اقتصادی بیشتر کردند. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آتش زدن اموال عمومی، بر هم زدن نظم کشور، کشته شدن افراد بی گناه، همکاری با سرویس‏های جاسوسی و قصد براندازی نظام و انقلاب مخملی نمی‏تواند صرفا یک سوءتفاهم باشد و به آن پرداخته نشود بلکه باید تمام زوایای آن برای مردم تبیین و روشن شود.