حماسه نه دی حماسه بیعت با ولایت بود

جنس حماسه نه دی جنس عاشورا است

پاسداشت نه دی با تحکیم مبانی اعتقادی در عرصه ولایت و امامت تجلی میابد

عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت:حماسه نه دی حماسه استکبار ستیزی ملت ایران و حماسه بیعت با نظام بود.

آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با ناب نیوز در رابطه با واقعه ۹ دی گفت:حماسه نه دی از حماسه های افتخار آمیز ملت بزرگ ایران می باشد .

وی در ادامه تصریح کرد:حماسه نه دی حماسه بیعت با نظام اسلامی و حماسه بیعت با ولایت بود؛ حماسه نه دی جلوه ای از استکبار ستیزی ملت مسلمان ایران بود ؛ حماسه نه دی در عرصه توطئه داخلی کشور را بیمه کرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: حماسه نه دی حماسه بصیرت و حماسه عشق به سالار شهیدان اباعبدالله بود، اهانت به عزاداران سید الشهدا در روز عاشورا خون مردم را به جوش آورد به صحنه آمدند جنس حماسه نه دی جنس عاشورا بود.

سید احمد خاتمی ابراز کرد: نه دی ۸۸عاشورائیان به صحنه آمدند و اعلام کردند نخواهند گذاشت بار دیگر حسین ها و علی اکبر ها به شهادت برسند تجلی کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا که روح زیارتی ابا عبدالله است در حماسه نه دی به نمایش گذاشته شد.

عضو جامعه مدرسین افزود:حماسه نه دی ، حماسه وفاداران به آرمان شهیدان بود و این حماسه را باید پاس و بزرگ داشت و بزرگداشت این حماسه از رهگذر اطاعت از رهنمودهای ولایت رقم می خورد، پاس داشت این حماسه با حضور به هنگام در صحنه های دفاع از انقلاب رقم می خورد.

وی در پایان بیان کرد: پاسداشت حماسه نه دی با تحکیم مبانی اعتقادی که بخشی از این مبانی در عرصه ولایت ، امامت رقم می خورد تجلی میابد.