فرمانده انتظامی استان ایلام : 

سران فتنه به دنبال مخدوش کردن چهره نظام بودند.

سردار"علی دولتی"، فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام، اظهار داشت: حماسه 9 دی پاسخ دندان‌شکن به کسانی بود که به خود جرأت و جسارت توهین به شور و شعور حسینی مردم عاشق مکتب امام حسین(ع) داده بودند.

وی افزود: حماسه 9 دی ملت ایران در سال 88 به دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که ملت ایران همچنان همانند سال‌های اولیه انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاه در صحنه حضور دارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: سران فتنه در آن زمان اهداف گسترده و از پیش تعیین شده‌ای از جمله به چالش کشاندن نظام انقلاب اسلامی در میانه راه و توقف حرکت انقلاب اسلامی داشتند که با بصیرت ملت ایران تمام توطئه‌هایشان نقش برآب شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حماسه 9 دی توأم با آگاهی و بصیرت ملت ایران بود گفت: دشمنان باید بدانند عشق به ولایت و انقلاب در عمق جان مردم وجود دارد و مردم هرگز توهین به مقدسات و ارزش‌ها را تحمل نخواهند کرد.

وی در ادامه ارتقاء وحدت و همبستگی مردم را از آثار و برکات حماسه 9 دی خواند واظهار داشت:‌ باید توجه شود که حماسه 9 دی، مهر تضمین شده ای برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به موقعیت استراتژیک و ایفای نقش نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح منطقه ای و جهانی گفت: باید مراقب باشیم، چراکه فتنه فتنه‌گران آثار نامطلوبی را در داخل و خارج از کشور بر جای گذاشت و هدف سران فتنه مخدوش شدن چهره جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی بود.

وی با تأکید بر افزایش بصیرت و آگاهی آحاد مردم گفت:‌ ولایت‌مداری، ولایت‌محوری، ولایت‌پذیری، آگاهی و بصیرت و رصد دقیق مسائل در تمامی زمان‌ها نجات‌بخش انقلاب اسلامی ایران بوده و خواهد بود.