مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

فتنه 88 نتیجه عملکرد طیف دوم خرداد بود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مردم در 9 دی ماه به صورت خودجوش صفحات زیبایی را رقم زدند و خیال باطل فتنه گران را در هم شکستند.

حجت الاسلام و المسلمین "احمد منزه"، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام، اظهار کرد: وقایع تلخی که در سال 88 صورت گرفت در حقیقت شعارهای ناب انقلاب اسلامی را زیر پا گذاشت.

وی افزود: روزه خواری هایی که در ملأعام صورت گرفت و شعار های "نه غزه و نه لبنان" در روز قدس و نیز در 13 آبان شعار مرگ بر روسیه و مراسم 16 آذر، شاهد بودیم که برای اولین بار به عکس امام توهین شد.

این مسئول ادامه داد: این تحرکات باعث شد تا این افراد تا آنجا پیش روند که دچار بزرگ بینی شوند و شعار "ما بی شماریم" سر دهند.

این روحانی بیان کرد: از طرف دیگر مردم در 9 دی ماه به صورت خودجوش صفحات زیبایی را رقم زدند و خیال باطل آنها را در هم شکستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطر نشان کرد: در طول تاریخ همیشه بین جبهه حق و باطل نزاع بوده و به حول قوه الهی جبهه حق همیشه پیروز است.

حجت الاسلام منزه گفت: این اتفاقات ناگوار در سال 88 از دوم خرداد رقم خورد که دچار خود بزرگ بینی شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه کسانی که امروزه بحث آزادی سران فتنه را مطرح می کنند، گفت: کسانی که این مباحث را مطرح می کنند از روی جهالت است.

این روحانی با تأکید بر اینکه جرم سران فتنه با آب دریا هم پاک نمی شود، گفت: متأسفانه در دانشگاه ها مباحث رفع حصر سران فتنه را مطرح می کنند در حالی که این افراد فتنه کردند.

این مسئول یادآور شد: فتنه ای که در سال 88 این فتنه گران انجام دادند به نحوی بود که اگر یک هزارم آن را در یک کشور دیگر انجام می دادند هزاران بار مسیر آن کشور عوض می شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد: اما با روشنگری های مقام عظمای ولایت این دسیسه ها و توطئه ها ناکام ماند.