حجت الاسلام علیزاده:

حماسه ۹ دی، غدیر دیگری برای انقلاب اسلامی ایران است

سمنان - رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم، حماسه۹ دی را غدیری دیگری برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: سران فتنه به دنبال به چالش کشاندن نظام و توقف حرکت انقلاب بودند.

حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده بعدازظهر چهارشنبه در گردهمایی سیاسی که با حضور پاسداران در حسینیه ثارالله سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه بی نظیر۹ دی اظهار داشت: قبل از انتخابات سال ۸۸ سران فتنه در دیدارهایی با علما و مراجع تقلید سعی در مشروع جلوه دادن رفتارشان داشتند و این دیدارها را حمایت مراجع  تقلید اعلام کرده و در سطح وسیعی منتشر کردند.

وی افزود: سران فتنه اهداف گسترده و از پیش تعیین شده‌ای از جمله به چالش کشاندن نظام انقلاب اسلامی در میانه راه و توقف حرکت انقلاب اسلامی داشتند که با بصیرت ملت ایران تمام توطئه‌هایشان نقش برآب شد.


عده ای فتنه ۸۸ را با عنوان اتفاق، اختلاف و یا چالش یاد می‌کنند

رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم گفت: بعد از گذشت فتنه ۸۸ عده‌ای همچنان از اینکه این جریان را فتنه بنامند، خودداری می‌کنند و در هنگام بیان، زبانشان گره خورده و از آن با عنوان اتفاق، اختلاف و یا چالش یاد می‌کنند.

علیزاده عنوان کرد: مقام معظم رهبری مراحل انقلاب را در پنج مرحله پیروزی انقلاب، ‌ تشکیل حکومت اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و حکومت جهانی و سپردن انقلاب به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) ‌عنوان کردند و این مراحل باید شکل بگیرد و انقلاب در حال از گذر از این مراحل است.

وی با بیان اینکه در سخنان ساختارشکنانه فتنه‌گران، شکستن حریم‌ مکتب و اصول و ارزش‌‌های انقلاب و نظام که در رأس آن مسئله ولایت قرار دارد، قرار دارد، گفت: در سال ۸۸ شاهد بودیم که سران فتنه به صراحت اعلام کردند باید نظامی که طغیان کرده را نجات داد و جهت و رویکرد نظام و ‌رویکرد مقاومت و استقامت در مقابل دشمن باید تغییر یابد.


باید لایه‌های جریان فتنه به دقت بررسی شود

رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم با تأکید بر اینکه باید لایه‌های جریان فتنه به دقت بررسی شود گفت: سردادن شعار نه غزه، نه لبنان و جمهوری ایرانی به جای جمهوری اسلامی و زیر سؤال بردن و حرمت شکنی ارزش‌ها از افکار، آراء و نظرات سران فتنه نشأت گرفته است.

علیزاده با اشاره به موقعیت استراتژیک و ایفای نقش نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهانی گفت: باید مراقب باشیم، چرا که فتنه فتنه گران آثار نامطلوبی را در داخل و خارج از کشور برجای گذاشت و هدف سران فتنه مخدوش شدن چهره جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در معادلات سیاسی بین‌المللی در سطح قدرت‌های اول جهان مورد توجه است، اظهار داشت: اگر فتنه از پیش تعیین شده فتنه گران در سال ۸۸ منتج به نتیجه می‌شد چه بسا خسارت‌های فراوانی به حیثیت ملت و اعتبار کشور در سطح بین‌المللی وارد می‌شد و موجبات امیدواری دشمنان و استکبار جهانی در جنگ نرم و جنگ سخت و نیمه سخت فراهم می‌شد.


حماسه ۹ دی توأم با آگاهی و بصیرت بود

رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم با اشاره به حماسه ۹ دی ملت بیدار و هوشیار ایران گفت: حماسه ۹ دی توأم با آگاهی و بصیرت بود.

علیزاده بیان کرد: ‌عده‌ای حماسه ۹ دی را اجتماعی احساسی تلقی کردند و گفتند چون به عاشورا و هیئت‌های عزاداری توهین شد مردم به خروش آمدند و باید در پاسخ به این عده باید گفت حماسه ۹ دی پاسخ دندانشکن به کسانی بود که به خود جرأت و جسارت توهین به شور و شعور حسینی مردم عاشق مکتب امام حسین(ع) داده بودند.

وی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند عشق به رهبری، ولایت، نظام، انقلاب و بسیج در عمق جان مردم وجود دارد و مردم هرگز توهین به مقدسات و ارزش‌ها را تحمل نخواهند کرد.


حماسه ۹ دی محصول روشنگری و بصیرت‌افزایی مقام معظم رهبری بود

رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم گفت: حماسه ۹ دی محصول هشت ماه روشنگری و بصیرت‌افزایی مقام معظم رهبری بود که قبل از مردم نقش خنثی‌ کننده فتنه فتنه گران را آغاز کردند و سرنخ‌ها را به دست مردم دادند.

علیزاده با اشاره به آثار و برکات حماسه ۹ دی اظهار داشت:‌ باید توجه شود که حماسه۹ دی، غدیر دیگری برای انقلاب اسلامی و مهر تضمین شده نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: حماسه ۹ دی ملت ایران در سال ۸۸ به دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که ملت ایران همچنان همانند سال های اولیه انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاه در صحنه حضور دارند.

راهبرد مقاومت از متن دین اسلام است

رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم با اذعان بر اینکه راهبرد مقاومت و استقامت از متن دین اسلام است تصریح کرد: ملت ایران بر اساس این راهبرد عملی اجازه زیاده‌خواهی و فتنه گری نخواهند داد.

علیزاده با تأکید بر افزایش بصیرت و آگاهی آحاد مردم گفت:‌ ولایت‌مداری، ولایت‌محوری، ولایت‌پذیری، آگاهی و بصیرت، رصد دقیق مسائل در تمامی زمان‌ها نجات بخش انقلاب اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

وی در خاتمه اظهار داشت: امام خمینی(ره) ‌فرمودند "پشتیبان ولایت باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد" و این پشتیبانی راهبردی دائمی بوده و اکسیری است که اگر از آن جدا شویم شکست خواهیم خورد.