نایب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی بندرعباس:

۹ دی تیر خلاصی به خیال‌های باطل دشمنان بود / راهپیمایی ۹ دی پیام حامیان انقلاب برای فتنه گران

نایب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی با بیان اینکه حماسه 9 دی تیر خلاصی به خیال‌های باطل دشمنان بود گفت: مردم نشان دادند همچنان دلباخته ارزش‌های انقلاب و رهبری هستند و نخواهند گذاشت دشمنان این مرز و بوم به اهداف پلید خود برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر کهوری،نایب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی بندرعباس با اشاره به سالروز حماسه 9 دی گفت: فتنه 88 تلاشی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه  9 دی جوابی کوبنده و شفاف از جانب ملت به همه بدخواهان و معاندان با نظام جمهوری اسلامی بود،تصریح کرد: گذر از پیچ بسیار خطرناک فتنه جز با رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری امکان پذیر نبود.

نایب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی بندرعباس با بیان اینکه همواره پشتیبانی از ولی‌فقیه موجب موفقیت و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف بوده است افزود: دشمن سعی کرد با به راه انداختن تجربه‌های شکست خورده انقلاب رنگی و مخملی در ایران برای نظام اسلامی ایجاد مشکل کند.

وی حماسه 9 دی را تیر خلاصی به خیال‌های باطل دشمنان دانست و اظهار کرد: مردم نشان دادند همچنان دلباخته ارزش‌های انقلاب و رهبری هستند و نخواهند گذاشت دشمنان این مرز و بوم به اهداف پلید خود برسند.

کهوری با بیان اینکه حضور پرشور در راهپیمایی روز 9 دی نقش مهمی در تعاملات سیاسی منطقه و حتی بین‌المللی دارد گفت: حضور همه‌جانبه مردم و تمام احزاب و گروه‌ها در راهپیمایی روز 9 دی می‌تواند پیامی معنا دار برای غرب و حامیان فتنه باشد.