قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان در گفتگو با هرمز:

سال‌ها برای طراحی فتنه ۸۸ ایده‌پردازی شده بود/ رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم فتنه را نابود کرد

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان با بیان اینکه رهنمودهای رهبری وبصیرت مردم فتنه را نابودکرد: ایشان باصبر،ایمان به وعده‌الهی وبیانات موثرشان،دشمن رادرنیل به اهدافش ناامیدکردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مریدی، قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان با اشاره به درپیشروی بودن یوم‌الله 9 دی گفت: فتنه‌گران با حمایت‌ سرویس‌های جاسوسی و شبکه‌های رسانه‌ای غرب در پی اهدافی فراتر از انتخابات بودند.

وی با بیان اینکه تقلب رمز آشوب و فتنه بود، تصریح کرد: فتنه‌گران با ایجاد آشوب سعی درخدشه دار کردن امنیت عمومی و تنگ کردن عرصه را برای نظام جمهوری اسلامی داشتند.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان با بیان اینکه فتنه 88 یک رویداد اتفاقی نبوده است،افزود: بدون شک دشمن سال‌ها برای طراحی فتنه 88 از پیش برنامه‌ریزی کرده و از سوی اتاق‌های فکر معاند با نظام، ایده‌پردازی شده است.

وی مهمترین اصل در سرکوب این فتنه عظیم و همه‌جانبه را بصیرت و روشن‌بینی ملت دانست و گفت: دشمن سعی داشت با سرپوش نهادن بر مقصود اصلی خود، انتخابات را بهانه‌ای برای پیش‌برد آشوب‌ها و هجمه‌های تبلیغاتی خود کند اما مردم با تجربیات چند دهه خود و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب توانستند مکر دشمن را به خودش بازگرداند.

مریدی با اشاره به نقش بزرگ رهبرمعظم انقلاب در ریشه کن شدن فتنه سال 88 بیان کرد: ایشان با صبر، ایمان به وعده‌الهی و بیانات موثرشان، دشمن را در نیل به اهدافش ناامید کرد.

وی با بیان اینکه دشمن همواره در تلاش برای ایجاد فتنه و دسیسه علیه ملت مسلمان ایران است، اظهار کرد: مسئولین باید همانند همیشه با وحدت‌کلمه و هماهنگی لازم، مانع از به ثمر نشستن برنامه‌های دشمن در کشور شوند.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه درامور اهل‌سنت هرمزگان خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی  آب سردی بر تن فتنه‌گران است به گونه‌ای که تمام برنامه‌ریزی های چند ساله‌شان به فاصله چند ساعت به کلی نیست و نابود شد.