سروری :

 اگر حماسه ۹ دی نبود؛ امروز ایران در صدر اخبار تکفیری دنیا قرار داشت

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اگر حماسه ۹ دی نبود امروز ایران در صدر اخبار تکفیری دنیا قرار داشت اما امروز ایران جزیره‌ای امن و با ثبات است و برخی کشور‌ها در حال سوختن در جنایات جریان تکفیری هستند.

پرویز سروری با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار داشت: در فتنه ۸۸ و حماسه پرخروش مردم در ۹ دی با دو رویکرد اساسی مواجه هستیم.

وی با اشاره به دو رویکرد ذکر شده افزود: رویکرد اول بر این اساس بود که حادثه و اتفاقی بوده که تمام شده و نباید حساسیت به خرج داد و رویکرد دوم بر این اساس بود که این جریان یک جریان برانداز بوده و با زیر پا گذاشتن تمام نهادهای قانونی کشور در یک حرکت براندازانه و ساختارشکنانه هم گام با دشمنان تلاش گسترده‌ای را برای تبدیل فرصت نظام به تهدید انجام داده است.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این حادثه نباید به فراموشی سپرده شود ادامه داد: حماسه ۹ دی برای کسانی که تلاش جهت براندازی و ساختارشکنی می‌کنند عبرت بزرگی بود و باید موضوع فتنه و مسئله حضور مردم در مواجه با آن در حماسه ۹ دی با ابعاد گسترده تری روشن شود. 

سروری با بیان این مطلب که وقوع فتنه ۸۸ باعث داعیه داری برخی افراد منتسب به نظام شد افزود: فتنه ۸۸ شرایط سخت و غیرقابل تحملی را فراهم کرد که در ‌‌نهایت دوستداران انقلاب و بصیرت مردم منجر به خلق حماسه ۹ دی شد و حرکت براندازانه دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد. 

وی ضمن پرداختن به ابعاد دیگر حماسه ۹ دی نسبت به رخداد جریان وسیع تکفیری در منطقه یادآور شد: در سال گذشته جریان تکفیری در جایجای کشورهای اسلامی باعث کشتار و جنایات غیرقابل تصوری شد هرچند که این برنامه برای ایران ریخته شده بود تا با تلاش جهت ایجاد تفرقه‌های قومی، مذهبی، دینی و سیاسی یک جنگ وسیع داخلی ایجاد کند و حمام خون در ایران راه بیندازد. 

سروری تاکید کرد: اگر حماسه ۹ دی نبود امروز ایران در صدر اخبار تکفیری دنیا قرار داشت اما امروز ایران جزیره‌ای امن و با ثبات است و برخی کشور‌ها در حال سوختن در جنایات جریان تکفیری هستند. 

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی حماسه ۹ دی و حضور پرشور مردم در مواجه با ساختارشکنی دشمنان انقلاب را از ابعاد دیگر امنیت موجود در کشور توصیف کرد و گفت: این حماسه پیام‌های زیادی را با خود به همراه داشت و باز هم برمی گردد به این مهم که تمامی کشورهایی که جریان تکفیری در آن‌ها دست به جنایت زده از فقدان ولایت فقیه رنج می‌برند. 

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه و رهبری‌های داعیانه مقام معظم رهبری چشم فتنه را کور کرد و مردم را در جریان مدیریت شده و برنامه ریزی دقیق برای مقابله با نظام سلطه قرار داد ادامه داد: اگر رهبری‌های فرزانه مقام معظم رهبری نبوده امروز شاهد فجایع و مشکلات جدی در داخل کشور بودیم لذا اولین پیام ۹ دی اطاعت مردم از رهبری و نگاه مردم به رهبر معظم انقلاب و حرکت در چارچوب‌های تعیین شده برای حل مشکلات بود. 

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به پیروزی عماد در مقابل اسرائیل، پیروزی حزب الله در مقابل با تکفیری‌ها و قد علم کردن سوریه در هجمه‌های بین المللی اشاره کرد و گفت: تمامی این‌ها در نگاه موشکافانه آن‌ها به مواضع رهبری است و امروز کشورهایی که در آتش تکفیری می‌سوزند تمسک به رهبری‌های ولایت فقیه ندارند. 

این فعال سیاسی در پایان تبعیت و بصیرت مردم و نیز حرکت در مسیر تعیین شده مقام معظم رهبری را از جمله پند مهم حماسه ۹ دی ۸۸ دانست