ضرغامی: خاتمی تا آخرین لحظه اسیر بازی‌های موسوی بود

کروبی گفت داخل صندوق‌های رای استوانه کار گذاشتند!

رئیس سابق رسانه ملی گفت: کروبی ناآگاهانه در بازی خارجی قرار گرفت. موسوی آگاهانه‌تر در جریان فتنه قرار گرفت. خاتمی تا آخرین لحظه اسیر بازی‌های موسوی بود.

عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی که در همایش «دانشگاه، سدی در برابر فتنه» در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران سخن می‌گفت با تقدیر از همت دانشجویانی که در عین تحصیل و با سختی‌های فراوان فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی نیز می‌کنند، گفت: در همان اوایل انقلاب که ما فعالیت دانشجویی می‌کردیم خدمت حضرت آقا عرض کردیم اگر فعالیت دانشجویی به تحصیل ما لطمه بزند، چه کار باید کنیم که ایشان فرمودند اگر در دفاع از انقلاب و وظیفه‌ای که شما به دوش دارید، لطمه‌ای به درستان بخورد هم اشکالی ندارد.

وی با بیان اینکه هدایت انسان‌ها دست خداست، به آیاتی از قرآن کریم درباره داستان حضرت یونس و مشکل عدم هدایت انسان‌ها اشاره کرد و گفت: سال‌ها قبل یک عالمی که اکنون از دنیا رفته است می‌گفت امام حسین را به واسطه اربعین در جهان خواهند شناخت و اربعین شهرت جهانی به امام حسین خواهد داد. حالا که سال‌ها از آن حرف می‌گذرد می‌بینیم که 20 میلیون نفر با آن شرایط خاص دور امام حسین جمع می‌شوند و باید گفت که از 1/1 که آغاز حیات بوده تاکنون در تاریخ هیچ کجا 20 میلیون نفر دور هم نشده بودند که این نشان می‌دهد هدایت انسان‌ها دست خداست.

ادامه مطلب