امام جمعه شیراز گفت: 

نهم دی نشان داد که با حضور مردم به این انقلاب آسیب نمی‌رسد.


آیت‌الله اسدالله ایمانی در نماز جمعه 28 آذر گفت: حماسه نهم دی سال 88، هم ردیف حماسه 22 بهمن سال 57‌، و هم ردیف 19 دی سال 1356 ، قرار گرفت.

ایمانی گفت: نهم دی روزی است که فتنه‌ها فروکش می‌کند و فتنه‌ای که اگر حضور مردم به تنهایی در آن روز و روزگار نبود معلوم نبود امروز ما چه وضعیتی داشتیم.

وی با اشاره به نظرات یک تحلیلگر مسائل سیاسی، گفت: یک تحلیلگر سیاسی در یکی از سخنانش در همین ایام می‌گفت اگر مردم و امام نبودند شاید امروز بعضی از افراد ما باید دست بوس دولت‌های بیگانه بودیم، اما این سربلندی که امروز ما داریم به برکت آن بصیرت بلند مردم است .

ایمانی با بیان این‌که از سال‌های قبل برنامه‌های ویژه‌ای برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی طراحی شده بود، به برخی حوادث پس از انتخابات 88 اشاره کرد و با تصریح این‌که در آن سال مردم به میدان آمدند و در شیراز روز هشتم دی و در تهران روز 9 دی، به صحنه آمدند تا روز نهم دی هم ردیف 22 بهمن 57 قرار گرفت و تداوم انقلاب اسلامی به نهم دی وابسته شد.

وی در عین‌حال اضافه کرد: متأسفانه بعد از حادثه نهم دی بعضی از سران فتنه به کسانی که عزای امام حسین(ع) را به آشوب کشیدند لقب عزاداران حسینی دادند.

ایمانی گفت: مردم ما در نهم دی بر فعالیت‌های نظام استکباری، فعالیت‌های سران فتنه، فعالیت‌های بلندگوهای وابسته با آنان‌، افرادی که خود را گم کردند و بعد هم که فهمیدند نخواستند برگردند، مهر بطلان زدند و امروز بحمدالله ما شاهدیم نظام در اوج سربلندی و عزت راه خودش را دنبال می‌کند.