۲۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

جنجال‌سازی حامیان فتنه و افشاگری‌های شریعتمداری در دانشگاه تهران

جنجال‌سازی حامیان فتنه و افشاگری‌های شریعتمداری در دانشگاه تهران

قسمت دوم

۳۰ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیعت با امام

افشاگری شریعتمداری و هیاهوی فتنه گران در دانشگاه تهران

افشاگری شریعتمداری و هیاهوی فتنه گران در دانشگاه تهران

مدیر مسئول روزنامه کیهان در سخنان خود گفت: اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد سران فتنه دست به وطن‌فروشی زدند. بخشی از این اسناد را برای یکی از عوامل فتنه فرستادم که در جواب گفت اجازه نمی‌دهیم این اسناد منتشر شود....

۳۰ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیعت با امام

اثبات ولایت مطلقه فقیه در 5 دقیقه

توضیحات مختصر و مفید استاد رحیم پورازغدی پیرامون اثبات ولایت مطلقه فقیه

۳۰ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیعت با امام

سال ۸۸ عدّه‌ای نعمت الهی را ناسپاسی کردند

برادران و خواهران عزیز توجّه کنند که از اوّل انقلاب تا امروز، نصاب شرکت مردم در انتخابات پایین نیفتاده است، تنزّل نکرده است؛ این خیلی مهم است. در آخرین انتخاباتی که ملّت ما پای صندوق رأی رفتند ــ یعنی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ــ شرکت مردم در انتخابات، ۷۲ درصد بود؛ این رقم، هم در بین انتخابهای دنیا یک رقم بالایی است و یک نصاب برجسته‌ای است، هم در بین انتخاباتهایی که از اوّل انقلاب تا امروز اتّفاق افتاده است یکی از بالاترین رقمها است؛ معنای این چیست؟ معنای این شرکت وسیع مردم در انتخابات این است که مردم‌سالاری دینی در کشور تثبیت شده است؛ معنای آن این است که نظام جمهوری اسلامی توفیق یافته است که مردم‌سالاری را در کشور نهادینه کند؛ این چیز کمی نیست. کشوری که در طول قرنهای متمادی با حکّام مستبد و دیکتاتور گذران میکرده است، آن چنان با مردم‌سالاری و شرکت مردم در انتخاب صاحبان قدرت، آشنا و در هم ‌آمیخته شده است که بعد از گذشت ۳۵ سال از هیجانات اوّل انقلاب، مردم وقتی نوبت انتخاب میرسد، ۷۲ درصد در انتخابات شرکت میکنند؛ قدر این را باید دانست. من به شما جوانها و به همه عناصری که صاحب فکرند در سرتاسر کشور عرض میکنم: این نعمت بزرگ را ناسپاسی نکنیم؛ همچنان که در سال ۸۸ این نعمت الهی را عدّه‌ای ناسپاسی کردند. همچنین اینکه گاهی شنفته بشود که انتخابات کشور را به عدم سلامت نسبت میدهند ــ یعنی تکرار حرف دشمنان ملّت ایران ــ این هم ناسپاسی است. مردم‌سالاری در کشور به یک جریان عادی تبدیل شده است؛ لذاست مردم در سرتاسر کشور، در روستاها، در شهرها، خود را در مقابل صندوق رأی وظیفه‌دار میدانند، به صندوق رأی مراجعه میکنند؛ ۷۲ درصد رأی میدهند؛ این خیلی چیز مهمّی است؛ در دنیا این رقم، جزو رقمهای بالا است.

بیانات در حرم مطهر رضوی 1393/01/01

۳۰ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیعت با امام

بزرگداشت حماسه 9 دی با مداحی میثم مطیعی

مداحی زیبای میثم مطیعی باعنوان «حرف ولی ماست که «من انقلابیم»

بزرگداشت حماسه 9 دی با مداحی میثم مطیعی+فایل دانلود

 

حرف ولی ماست که «من انقلابیم»

عمریست بی قرار، به سر می بریم ما

بر این قرار تا نفس آخریم ما

همراز روضه ها و نوا خوان نوحه ها

دمساز سوز سینه و چشم تریم ما

ما را به سر هوای شهیدان بی سر است

از سر گذشته ایم چو بر این سریم ما

نام حسین محشر عظمای جان ماست

جان دادگان زنده ی این محشریم ما

محشر به پا کنیم به فریاد یا حسین

امروز لشگر شه بی لشگریم ما

ما را به دست پرچم صبر و بصیرت است

با عشق و شور همدم و همسنگریم ما

ما امّت نه دی و اهل حماسه ایم

مرد جهاد و همقدم رهبریم ما

حرف ولیّ ماست که «من انقلابی‌ام»

در راه انقلاب ز جان بگذریم ما

با طلحه و زبیر بگویید تا ابد

عمّار وار همنفس حیدریم ما

«الفتنهُ أشدُّ مِن القتل» خوانده‌ایم

هرگز ز جرم فتنه گران نگذریم ما

با فاتحان بدر ز سازش سخن مگو

امروز رهسپار دژ خیبریم ما

چشم انتظار منتقم آل مصطفی

چشم انتظار معرکه ی آخریم ما

 

شاعر : محمدمهدی سیار

 

 

 

 
۳۰ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیعت با امام

صلح با کسانی که اظهار پشیمانی نکرده‌اند، درست نیست

بازخوانی مواضع آیت الله مهدوی کنی در مقابل فتنه‌گران88

صلح با کسانی که اظهار پشیمانی نکرده‌اند، درست نیست

«اقدامات اینان در این روز بزرگ قلوب تمام شیعیان و عزاداران حسینی را جریحه دار کرد و معلوم شد که علت اصلی این جار و جنجال، موضوع انتخابات نیست و هدف اصلی براندازی و مقابله با نظام و رهبری است.»


*افشای اهداف پنهان موسوی و کروبی با مواضع صریح «عمار انقلاب»

««پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما»/ آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی چهارشنبه 14 خرداد ماه سال جاری پس از بازگشت از مراسم ارتحال امام خمینی (ره) دچار حمله قلبی شد و در پی آن به کما رفت؛ علی‌رغم تلاش زیاد تیم پزشکی بیمارستان‌های بهمن و رجایی آیت‌الله مهدوی کنی به رحمت ایزدی پیوست.

آیت‌الله مهدوی کنی که در روزهای قبل از پیروزی انقلاب عضو حلقه اولیه شورای انقلاب و کمیته استقبال از امام خمینی بود، پس از انقلاب یکی از 5 روحانی‌ای بود که هستهٔ اصلی شورای انقلاب را تشکیل می‌دادند. او همزمان با پیروزی انقلاب سرپرستی کمیته انقلاب اسلامی را بر عهده داشت و نکته مهم در وصف اخلاقیات این مرد انقلابی، سیاستمداری بر مدار اخلاق و ثابت قدمی در اهداف بود که ایشان را همواره متمایز از سایرین کرد به گونه‌ای که نقش وی در صیانت از انقلاب وصف ناشندنی است.

ادامه مطلب...
۳۰ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیعت با امام

روایت مشاور کروبی از نقش فتنه‌گران در تحریم‌ها

روایت مشاور کروبی از نقش فتنه‌گران در تحریم‌ها

مشاور سابق کروبی معتقد است تحریم‌های اقتصادی میوه‌ شجره منحوس فتنه بود.

کیهان نوشت، داریوش سجادی در وبلاگ خود نوشت: باور به اینکه تحریم ناشی از تقصیر دولت سابق بود اگر به انگیزه عوام‌فریبی نباشد قطعا ناشی از خود‌فریبی است. آنها که معتقد بودند تحریم‌ها ناشی از مواضع تند احمدی‌نژاد است، به این باور بودند که ادبیات فاخر و دیپلماسی لبخند و بلند کردن تابلوی «من آمده‌ام که ناز بنیاد کنم!» نافی تحریم‌هاست!


باوری که اینک ایشان را موظف کرده تا پاسخگوی این پرسش باشند؛ چرا در دور جدید مذاکرات علی‌رغم سیاست تعاملی و اتخاذ گویش ادیب‌الممالکی تحریم‌ها کماکان و محکم پابرجاست!؟ باورمندان به رویکرد «لبخند درمانی» در دیپلماسی خارجی ایران، غافلانه یا عامدانه بی‌التفات به این واقعیت مانده‌اند که مشکل آمریکا و تالی‌تلو آن برای ایران قبل از گویش متخذه دولتمردان ایرانی، گفتمان ساختار‌شکنانه ایران انقلابی در سامعه و سامانه و سیطره و ساختار غرب بنیاد و جهانشمولی است که تمامیت آن سیطره طی 3 دهه گذشته توسط این گفتمان نوظهور به چالش کشیده شده.


سجادی می‌افزاید: تحریم‌های اقتصادی ایران، میوه منحوس «شجره فتنه» در زمین حاصلخیز شهر آشوبی 88 بود. فرآیندی که پاسی طلایی برای کوبیدن آبشار تخریبگرانه آمریکا در زمین منافع ملی ایران را فراهم کرد.


۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیعت با امام

بازخوانی بخشی از نقش لیدر اصلاح‌طلبان در فتنه 88

بازخوانی بخشی از نقش لیدر اصلاح‌طلبان در فتنه 88

محمد خاتمی پس از حوادث روز 30 خرداد با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی از امنیتی و نظامی شدن فضای کشور تأکید کرد: بر این باورم که هنوز راه رهایی از این وضعیت آشفته بسته نیست.


22 خرداد / حضور خاتمی پای صندوق انتخابات در جماراشن

 "سید محمد خاتمی" رئیس جمهور اسبق کشور ضمن حضور در حسینیه جماران و انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: « همه باید آنچه مردم انتخاب می‌کنند، بپذیرند و از رأی مردم تمکین کنند» وی در ادامه تأکید کرد: «همه شواهد امر حاکی است که مهندس موسوی انتخابات را برده است اما من پیشگو نیستم.» پیام تبریک خاتمی به موسوی! سایت یاری نیوز ساعت 12:10 روز 22 خرداد، به نقل از خاتمی، خبر پیروزی میرحسین موسوی در دور نخست انتخابات را مخابره نمود، همچنین سایت جمهوریت در ساعت 21:06 خبری را با عنوان خاتمی به میرحسین تبریک گفت" منتشر کرد. 

23خرداد/ همراهی با کروبی و موسوی

ادامه مطلب...
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۴۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بیعت با امام

فتنه 88 به دنبال براندازی نظام بود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

فتنه 88 به دنبال براندازی نظام بود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جریان فتنه 88 نباید به عنوان یک حادثه کوچک تلقی شود، چون هدف این جریان براندازی نظام اسلامی بود.


ادامه خبر

۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیعت با امام

اطمینانی به آدم بی بصیرت و بدون روشن بینی نیست

بعضى‌ها احساس دارند، احساس مسئولیّت میکنند، انگیزه دارند امّا این انگیزه را غلط خرج میکنند؛ بد جایى خرج میکنند؛ اسلحه را به آنجایى که باید، نشانه نمیگیرند؛ این بر اثر بى‌بصیرتى است. حالا ما چند سال پیش در قضیّه‌ى فتنه گفتیم بصیرت؛ بعضى دهن‌کجى کردند که بصیرت! بله، بصیرت؛ بصیرت که نبود، هرچه که مسئولیّت و انگیزه بیشتر باشد، احساس بیشتر باشد، خطر بیشتر است؛ اطمینانى دیگر نیست به این آدم بى‌بصیرت و بدون روشن‌بینى که دوست را نمى‌شناسد، دشمن را نمى‌شناسد و نمیفهمد کجا باید این احساس را، این نیرو را، این انگیزه را خرج کند. این پس شد رکن دوّم که بسیار بسیار لازم است. اگر این رکن دوّم نباشد، امر به معروفش هم اشتباهى درمى‌آید، جهادش هم اشتباهى درمى‌آید، امرِ مورد اهتمامش هم دچار خطا میشود، و به کج‌راهه مى‌افتد.

بیانات در دیدار اعضاى مجمع عالى بسیج مستضعفین 1393/09/06

۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیعت با امام

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا

بیست اسکریپت
وان اسکریپت
خانه اسکریپت